poniedziałek, 13 czerwca 2016

Pomysł 1

Hejka :)

 Konkursów miało na razie nie być ale chcę sprawdzić ile z was weźmie w tym udział (oczywiście nie jest to obowiązkowy konkurs). Tym razem jednak w związku z nowym regulaminem. Pomyślałam że fajnie byłoby dodać jakieś fajne stylizacje pasujące do regulaminu. Jeśli macie jakiś pomysł to:

1. Ubierzcie panią
2. Zróbcie jej zdjęcie w tym stroju i podpiszcie: MÓJ POMYSŁ* 
3. Poinformujcie mnie** o tym w wiadomości prywatnej.

Niestety nie wiem ile zgłoszeń będzie ale czasu są 4 dni + 3 dni na głosowanie (o ile będzie dużo chętnych).
Wspólnie wybierzemy 1/2 stylizacje które dodamy do regulaminu.

Czas START!

*może być też inna nazwa ale wtedy musicie ją mi napisać P.S. nie usuwajcie zdjęcia do roztrzygnięcia konkursu
**dodałam link żeby było łatwiej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz